AUTOR

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napredno rolanje

Linkovi:

Trening za HIC

Priprema za polu maratone u rolerskoj sezoni, za Hrvatski inline cup.

Cilj ovog programa je da pomogne rekreativcima da se fizički pripreme za rolersku sezonu.

Tokom zimskih mjeseci cilj je pripremiti tijelo za jače rolerske treninge u proljeće.

Kolovoz 

Vrijeme je godišnjih odmora, pa prema tome trebalo bi i napraviti svoje treninge. Oni koji su jače trenirali tokom cijele sezone trebali bi malo smanjiti broj sati treninga i intenzitet, kako bi odmorni krenuli u završnicu sezone i ostavili prostora za jače treninge i završne utrke i finala kupova u kojima nastupaju. Odmor ne znači ne raditi ništa. Barem svaki drugi dan odradite jedan lagani trening, vožnju srednjeg intenziteta u trajanju od 30 do 60 minuta, da se niti u jednom trenutku ne ostanete bez daha.

Oni koji u zimskom periodu malo pauziraju sada imaju priliku nadoknaditi izgubljene treninge i kilometre. Zapamtite da ne možete imati jake treninge dan za danom. Nakon jakog treninga, sljedeći dan napravite jedan lakši da se malo odmorite za sljedeći jaki trening. iskoristite svaki lijepi dan za mnoge kilometre koji će vam nedostajati tijekom zime. 

Prosinac

3 treninga tjedno

1 aerobni trening, lagano trčanje ili vožnja biciklom ili rolanje ili samo intenzivno šetanje

Budući da je vani hladno adekvatno se obucite i odmah po završetku trening presvucite u suhu odjeću i utoplite se, nemojte dozvoliti da se naglo rashladite jer je to najbolji način da zaradite prehladu. Počnite sa cca 20 minuta trčanja i postepeno povećavajte do 60 minuta. U početku možete kada se umorite dionicu i prehodati, pa opet nastaviti s trčanjem. Ako rolate ili vozite bicikl, onda probajte doći do 90 minta u treningu.

2 treninga tjedno neka budu treninzi snage, trening u teretani.

Za ovaj period godine najadekvatniji je takozvani kružni trening, kada se u jednom treningu naprave vježbe za sve mišićne grupe. Preporučam: 3 serije za trbušne mišižće, 2 serije * 2 vježbe za leđne mišiće, 3 serije * 2 vježbe za prednje mišiće natkoljenice, 3 serije za zadnje mišiće natkoljenice, 3 serije za mišiće potkoljenice, 3 serije za mišiće ramena i 3 serije * 2 vježbe za mišiće ruku. Počnite sa manjim težinama da u jednoj seriji možete napraviti barem 10 ponavljanja.

Ukoliko želite individualizirani trening slobodno se javite putem e-maila: info@rolanje.hr

Trening kampovi

Svake godine za vrijeme Uskršnjih praznika idemo na trening kampove

od 2016 do 2018. bili smo u Dolo / Scaltenigo

Trening kamp Martinsicuro, Italija, 24-30.03.2008.

Svake godine za Uskršnje praznike krećemo na pripreme za novu sezonu. Ove godine idemo u Martinsicuro na trening u jedan od ponajboljih Talijanskih klubova. Pored najboljih rolera iz Zagreba, ove godine s nama idu i roleri iz Splita. Za njih će ovo biti jedno veliko iskustvo i nadam se da će im puo pomoći u ostvarivanju dobrih rezultata ove godine.

Program rada je uvjek isti, znači kao i lani, trči, rolaj, rolaj i uči putem video analiza.

Na povratku opet ćemo napisati jedan zajednički dnevnik, sa rolerskim dojmovima.

1. Trening kamp Lago di Garda 01-06.04.2007

Na kampu će biti preko 80 rolera iz Austrije, Njemačke, Slovenije i Hrvatske. Treneri će podjeliti rolere u homogene grupe (po rolerskom znanju i kondiciji). Rolat će se po pisti (200 m – profi rolerska) u Castelnuovu i po biciklističko-rolerskim stazama kojih ima oko 100 km u okolici hotela. Odlazak i povratak je organiziran kombijem tako da je broj mjesta ograničen.

Dnevni plan rada:

jutarnje zagrijavanje i doručak

jutarnji trening na pisti (vožnja po jednoj od lokacija) ovisno o grupi

ručak i odmor

popodnevni trening

video analize ili predavanje

večera i druženje

2. Trening kamp u Goriziji, i odlazak na utrku u Bolognu (14-15.04.), Italija, 11-15.04.2007

11-13.04. boravak u hotelu u blizini SLO-IT granice i odlazak na pistu (200 m – profi rolerska) u Goriziji. Dnevni raspored kao i za Gardu.

14.04. u jutarnjim satima odlazak za Bolognu na maraton, 1. kolo Talijanskog inline kupa. Spavanje u Bologni. 15.04. ujutro se voze discipline na pisti, a popodne na cesti, u parku 900 m krug. Zadnja utrka na cesti je za rekreativci na 5.000 m.